PROMOSI HEBAT DAN MENARIK PERMOHONAN PENGAMBILAN KEMASUKKAN PELAJAR SEBAGAI MAHASISWA DAN MAHASISWI DI MAHSA UNIVERSITY UNTUK DIPLOMA, IJAZAH SARJANA MUDA DAN TAHUN ASAS TELAH DIBUKA SEKARANG

KEMASUKAN KE MAHSA UNIVERSITY KL CAMPUS & MAHSA COLLEGE SABAH CAMPUS (MALAYSIA ALLIED HEALTH SCIENCES ACADEMY) BAGI LEPASAN SPM/STPM/DIPLOMA & ETC.PENDAFTARAN BOLEH DI BUAT SEKARANG UNTUK INTAKE 2017. PENDAFTARAN BERMULA 01 JANUARI 2017.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya Pegawai Pendaftaran : 017 68 42 836 En Am secara Whatsapp @ SMS @ Telegram Taipkan (MAHSA, Nama Penuh, No IC dan Email) Terima kasih.

Untuk mendapatkan surat tawaran daripad MAHSA University boleh hubungi saya Pegawai Pendaftaran : 017 68 42 836 En Am secara Whatsapp @ SMS @ Telegram Taipkan (MAHSA, Nama Penuh, No IC dan Email) Terima kasih.
Ingin sambung belajar dalam bidang Diploma /Ijazah KESIHATAN DAN LAIN LAIN BIDANG?

Sekarang MAHSA UNIVERSITY telah menawarkan tawaran belajar kepada pelajar-pelajar yang berminat sambung belajar dalam bidang PERUBATAN DAN SAINS KESIHATAN contoh nya :
- Makmal Perubatan
- X-Ray
- Physiotherapy
- Nursing (KL)
- Pergigian (KL)
- Environmental Health
- Farmasi
Dan dalam bidang pengurusan
- Pengurusan Perniagaan
- Perakaunan
(Semua program adalah bergantung dengan pelajar yang layak)
Lokasi belajar adalah 1Borneo, Kota Kinabalu dan Kuala Lumpur.
Kemudahan penginapan dan pengangkutan pelajar di sediakan.
Kebaikan adalah, pelajar akan praktikal di Hospital Kerajaan Serta Swasta dan memudahkan permohonan bekerja dihospital kerajaan mahupun swasta bergantung kepada prestasi pelajar.
Pendaftaran kini di Buka untuk intake 2017.
Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya Pegawai Pendaftaran : 017 68 42 836 En Am secara Whatsapp @ SMS @ Telegram Taipkan (MAHSA, Nama Penuh, No IC dan Email) Terima kasih.







Terbaru Lebih lama

نموذج الاتصال