Bagaimana Saya Mendapat Tajaan MARA dan MAHSA University Untuk Belajar Perubatan?

 

Bagaimana Saya Mendapat Tajaan MARA dan MAHSA University Untuk Belajar Perubatan?


Bagaimana Saya Mendapat Tajaan MARA dan MAHSA University Untuk Belajar Perubatan?

Saya adalah seorang pelajar lepasan SPM yang bercita-cita untuk menjadi doktor. Saya mempunyai keputusan yang cemerlang, tetapi saya tidak mampu untuk membiayai pengajian saya di universiti swasta. Saya juga tidak berjaya mendapat tawaran UPU ke universiti awam.


Saya hampir putus asa, sehingga saya mengetahui tentang Program Penajaan Pengajian Tertiari (TESP) yang ditawarkan oleh MARA dan MAHSA University. Program ini menawarkan peluang kepada pelajar-pelajar yang berkelayakan untuk mendapat tajaan penuh untuk mengikuti program-program ijazah di bidang perubatan, pergigian, farmasi, dan lain-lain di MAHSA University.

Saya terus membuat permohonan secara atas talian pada Encik Am di talian 0174142836 @ wasap.my/60174142836/MARA

Saya diminta untuk menghantar salinan sijil-sijil akademik saya dan menghadiri temuduga. Alhamdulillah, saya berjaya mendapat tawaran tajaan penuh untuk mengikuti program Bachelor of Medicine and Bachelor of Surgery di MAHSA University.

Saya sangat bersyukur dan gembira dengan peluang ini. Saya dapat meneruskan impian saya untuk menjadi doktor tanpa perlu risau tentang kos pengajian. Saya juga dapat menikmati kemudahan dan kualiti pengajaran yang disediakan oleh MAHSA University, yang merupakan salah satu universiti swasta terkemuka di Malaysia.

Program Penajaan Pengajian Tertiari (TESP) masih dibuka untuk permohonan


Jika anda juga bercita-cita untuk belajar di bidang perubatan atau berkaitan, jangan lepaskan peluang ini. Program Penajaan Pengajian Tertiari (TESP) masih dibuka untuk permohonan. Tempat adalah terhad, jadi siapa cepat dia dapat. Sebarang perubahan adalah tertakluk kepada pihak MARA dan Mahsa University.


Anda boleh daftar di https://www.wasap.my/60174142836/mahsa atau

https://www.mahsaintake.com/apply-mahsa.


Untuk maklumat lanjut, sila layari

https://www.mahsaintake.com


Capai impian anda untuk belajar di MAHSA University dengan tajaan MARA

Di sana, anda boleh melihat senarai program-program yang ditawarkan, syarat-syarat kelayakan, proses permohonan, dan testimoni-testimoni pelajar-pelajar yang telah mendapat tajaan. Anda juga boleh menghubungi Encik Am di talian 0174142836 @ wasap.my/60174142836/MARA untuk sebarang pertanyaan.

Jangan tunggu lagi, daftar sekarang dan capai impian anda untuk belajar di MAHSA University dengan tajaan MARA.

Terbaru Lebih lama

نموذج الاتصال