LANCARKAN IMPIAN ANDA SEKARANG UNTUK SAMBUNG DIPLOMA ATAU IJAZAH DI MALAYSIA

LANCARKAN IMPIAN ANDA SEKARANG 

LANCARKAN IMPIAN ANDA SEKARANG UNTUK SAMBUNG DIPLOMA ATAU IJAZAH DI MALAYSIA

Azira merupakan seorang pelajar yang bersemangat untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi selepas menamatkan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Namun, dia sedikit kecewa apabila tawaran dari UPU tidak diterima. Namun begitu, keputusan itu tidak menghentikan semangatnya untuk mengejar impian.

 

Dia mendengar mengenai Mahsa Intake, yang menawarkan pelbagai program pengajian dari Diploma hingga Ijazah Sarjana Muda. Azira merasa teruja kerana Mahsa Intake juga menawarkan perkhidmatan kaunseling dan perundingan akademik yang boleh membantunya untuk  mendapatkan tempat belajar di Universiti dengan secara percuma dan mudah.

 

DIPLOMA ATAU IJAZAH DI MALAYSI

Azira membuat keputusan untuk mendapatkan pandangan dari Encik Am, seorang kaunselor dan perunding akademik di Mahsa Intake. Dengan pengalaman selama 9 tahun dalam bidang perundingan akademik, Encik Am adalah individu yang paling sesuai untuk membantu Azira.

 

Dalam sesi pertemuan mereka, Encik Am mengajak Azira untuk bercerita mengenai impian dan matlamatnya dalam bidang pendidikan. Azira berasa selesa berbual dengan Encik Am yang mudah mesra dan memahami setiap perkara yang Azira kongsikan.

 

Encik Am memberikan pandangan yang berguna kepada Azira mengenai pelbagai program pengajian yang ditawarkan oleh MAHSA University. Dengan bantuan Encik Am, Azira dapat membuat keputusan yang lebih baik mengenai kursus yang sesuai dengan minat dan bakatnya.


LANCARKAN IMPIAN ANDA SEKARANG UNTUK SAMBUNG DIPLOMA ATAU IJAZAH DI MALAYSIA

Setelah mendapat nasihat dari Encik Am, Azira merasa yakin untuk memohon program Ijazah Sarjana Muda dalam bidang perubatan di MAHSA University. Dia merasa bersemangat untuk memulakan perjalanan baru dalam hidupnya.

 

Azira juga mengetahui bahawa MAHSA University menyediakan pelbagai bentuk bantuan kewangan kepada pelajar, termasuk pinjaman dari PTPTN dan biasiswa daripada pelbagai pihak. Ini memberikan ketenangan fikiran kepada Azira yang berasa lega kerana tidak perlu risau tentang kos pendidikannya.

 

Akhirnya, dengan keyakinan yang diberikan oleh Encik Am dan sokongan daripada MAHSA University, Azira melangkah ke dunia universiti dengan penuh semangat. Kisah ini membuktikan bahawa walaupun terdapat cabaran dalam mengejar impian, dengan sokongan yang betul, segala-galanya adalah mungkin. Lancarkan Impian Anda Sekarang macam Azira Segera. Mohon Daftar sekarang di website  mahsaintake.com atau Untuk maklumat lanjut boleh Whatsapp Encik Am ditalian 0176842836 atau layari portal  mahsaintake.com

Terbaru Lebih lama

نموذج الاتصال